Newsletter

1. Precautii si informatii utile

  • Va recomandam sa feriti bijuteriile de lovituri, sa deschideti cu delicatete bratarile, cerceii, colierele, lanturile etc
  • Bijuteriile se vor da jos obligatoriu inainte de a face baie, de a spala vasele sau inaintea altor activitati similare in care bijuteriile ar veni in contact cu apa, detergentii, produse cosmetice si chimice, pentru a evita dezlipirea partiilor (pietre pretioase si semipretioase, cristalele de zirconiu, stasuri) si uzura partilor care contin piele naturala sau alte materiale!
  • Bijuteriile care contin parti din cauciuc isi pierd elasticitatea daca intra in contact cu spray-urile cosmetice sau cu orice alt produs petro-chimic.
  • Materialele de natura organica, perle, corale, scoici, sidef, sunt sensibile la produsele cosmetice si petro-chimice.
  • Colierele nu se vor purta in timpul somnului, pentru a evita deteriorarile.
  • Bijuteriile se vor da jos obligatoriu inainte de a lucra cu diverse substante chimice, pentru a nu-si schimba culoarea si pentru a nu se deteriora stratul de suprafata.
  • Bijuteriile nu se vor purta in timpul unor activitati fizice de contact sau care au ca rezultat transpiratie abundenta, pentru a se evita zgarierea stratului de suprafata, dezlipirea partilor sau indepartarea stratului de suprafata al bijuteriei.
  • Pentru ingrijirea bijuteriilor si pastrarea stralucirii acestora va recomandam sa utilizati o carpa moale, speciala pentru curatarea acestora si in nici un caz nu utilizati solventi sau substante chimice. De asemenea, nu folositi parfumuri sau spray fixativ în vecinatatea bijuteriilor.

2. Clauze si conditii de garantie

Aceasta garantie include doar faptul ca bijuteria este din inox si nu-si schimba proprietatile in cazul utilizarii corespunzatoare a acesteia pe o perioada de 2 (doi) ani de la data achizitiei.

Pentru modelele de bijuterii prevazute cu pietre (strasuri, zirconii, pietre pretioase si semipretioase), in cazul caderii acestora, producatorul sau dupa caz vanzatorul le va inlocui, intr-un termen rezonabil, numai in situatiile in care acest lucru nu este imputabil cumparatorului.

Conform legii 449/2003, art.11 alin.2, cumparatorul nu poate cere inlocuirea bijuteriei din motivul caderii pietrelor.

Aceasta garantie nu include deteriorarea provocata bijuteriei din cauza nerespectarii indicatiilor de la punctul 1 (precautii si informatii utile), accidentelor, a neglijentei, a utilizarii necorespunzatoare a acesteia sau a altor factori care nu au legatura cu defectele de material sau de manopera. Orice reparatie la produsele aflate in termenul de garantie se va efectua în mod gratuit sau se va înlocui in conditiile OG nr.21/1992 revizuita, daca se confirma faptul ca un defect de material sau de manopera a reprezentat cauza unei asemenea deteriorari, mai degraba decât utilizarea necorespunzatoare a bijuteriei de catre cumparator. În cazul înlocuirii, nu garantam ca va fi livrat acelasi model. Daca nu este disponibil acelasi model, se va livra un model similar având o valoare echivalenta. Garantia pentru bijuteria de înlocuire va fi valabila pe o perioada de doi ani de la data inlocuirii.

Conform O.G. 21/1992, garantia consta in remedierea gratuita a deficientelor aparute la produse in cadrul termenului de garantie si care nu sunt imputabile consumatorului. Aceasta remediere se va face intr-un termen rezonabil stabilit prin reglementari.

Conform aceleiasi ordonante, vanzatorul este obligat, la cererea consumatorului sa inlocuiasca produsul sau sa restituie contravaloarea acestuia, numai in cazul in care timpul de neutilizare al produsului, din cauza deficientelor aparute in cadrul termenului de garantie, depaseste 10% din acest termen. Restituirea contravalorii sau inlocuirea produsului, se face numai dupa constatarea imposibilitatii folosirii acestuia si numai daca aceasta situatie nu este imputabila cumparatorului.

Reparatiile de service pentru cazurile care nu sunt incluse în aceasta garantie vor fi facturate cumparatorului.

Drepturile consumatorului sunt conforme cu O.G. nr.21/1992 republicata si LEGEA nr. 449/2003, precum si altor modificari ulterioare. Drepturile consumatorului nu sunt afectate de conditiile de garantie prevazute in acest Certificat de Garantie.

Certificat de garantie ceasuri

1. Garantie pe o perioada de 2 ani

Ceasul dumneavoastra este garantat pe o perioada de doi(2) ani, incepand din data de la care a fost cumparat, sub aceste conditii de garantie. Garantia acopera defectele materialelor si cele de productie. Sunt considerate dovezi ale achizitionarii ceasului, comanda de pe site, AWB-ul firmei de curierat,factura sau reprezentantul care a predat ceasul. In timpul perioadei de garantie sunt acoperite numai mecanismul, limbile ceasului si cadranul. Nu este garantata inlocuirea ceasului defect cu acelasi model, dar in acest caz vi se va oferi un model similar, de aceeasi valoare. Garantia ceasului inlocuit va expira intr-o perioada de 2 ani, de la data inlocuirii.

2. Garantia nu acopera

  • Bateria, geamul, bratara sau cureaua.
  • Deteriorari rezultate dintr-o folosinta necorespunzatoare, neglijenta, accidente sau uzura normala a ceasului.
  • Deteriorari cauzate de apa, in afara cazului in care este rezistent la apa.

Aceasta garantie nu este valabila daca ceasul a fost deteriorat prin accidente sau din cauza neglijentei altor persoane, in afara vanzatorilor autorizati sau agentilor de service. De asemenea, garantia nu este valabila in cazul unor defectiuni create de centrele neautorizate de service sau alti factori, ce au dus la defectiuni ale materialului de fabricatie sau ale manoperei. Garantiile si recompensele mentionate anterior sunt exclusive si inlocuiesc toate celelalte garantii, termene sau conditii, mentionate in mod expres, sugerat sau statutar, si se refera la orice aspect de orice tip incluzand fara a se limita la garantii comerciale, conformitati ale produsului, acuratete, calitate satisfactoare, titlu, si neincalcarea normelor legale, toate fiind respinse in mod expres de Ceasuri-Outlet.ro. Ceasuri-Outlet.ro nu va fi raspunzator de pagubele accidentale, pe cale de consecinta, indirecte, speciale sau punitive si nu va fi considerat responsabil de obligatiile de orice fel care pot aparea din sau in legatura cu vanzarea sau folosirea acestui produs, fie ca este in baza unui contract, a unei circumstante (incluzand neglijenta), responsabilitate stricta de produs sau orice alta teorie, chiar daca Fossil a fost avertizat asupra posibilitatii aparitei unor astfel de daune si chiar daca orice recompensa limitata mentionata in acest document este considerata a fi neindeplinita conform scopului ei esential.

Intreaga responsabilitate a companiei noastre va fi limitata la inlocuirea sau repararea ceasului, reparatie ce nu va depasi pretul de achizitie. Unele tari, state sau provincii nu permit excluderea sau limitarea garantiilor implicate sau limitarea daunelor accidentale sau pe cale de consecinta, prin urmare limitarile si excluderile mentionate mai sus pot fi limitate in aplicarea lor catre dumneavoastra. In situatia in care garantiile implicate nu pot fi excluse in integralitatea lor, ele vor fi limitate la durata garantiei scrise aplicabile.

Aceasta garantie va acorda drepturi legale specifice; puteti avea si alte drepturi care pot varia in functie de legislatia locala. Drepturile dumnevoastra statutare nu sunt afectate.

3. Cerinte ale garantiei si alte tipuri de reparatii ale ceasului

Daca este necesara o reparatie a ceasului, care este acoperita de garantie, va rugam sa ne contactati sa va informam unde sa trimiteti ceasul impreuna cu o descriere a defectiunii. Pentru reparatiile neacoperite de garantie, service-ul poate efectua reparatia contra unei sume de bani, care este in functie de tipul ceasului si de amploarea reparatiei. Aceasta suma de bani nu este constanta. Inainte de a se efectua reparatia, in aceste conditii, vi se va cere acordul. Va recomandam sa asigurati coletul cu ceasul, inainte de a-l trimite, deoarece nu raspundem pentru pierderile sau daunele cauzate in timpul transportului.

Ambalaj

Indiferent de forma sau starea amabaljului in care primiti ceasul va rugam sa il pastrati pentru cazul in care trebuie sa retrimiteti ceasul catre noi din motive de garantie

In cazul in care ceasul nu este trimis in ambalajul original vom aplica un procent de 10% din valoarea ceasului ca taxa de prelucrare.